هتل های 5 ستاره روسیه

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 95
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 819
بازدید ماه : 1440
بازدید سال : 4576
بازدید کلی : 121473

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل گراند یورپ سن پترزبورگ روسیه

از شیک ترین و معروف ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل گراند یورپ سن پترزبورگ روسیه است که در محیطی بسیار جذاب قرار گرفته است. هتل گراند یورپ سن پترزبورگ روسیه دارای ۳۰۱ اتاق مجهز و زیبا با امکانات مناسب در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. از امکانات خوب این هتل اتاق برای معلولین،امکانات ورزشی شامل مرکز بدنسازی ، خانه داری و...  که برای مسافران تور روسیه می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ می باشد. 

امکانات هتل گراند یورپ سن پترزبورگ روسیه: 

امکانات ورزشی شامل مرکز بدنسازی برای مسافران تور روسیه ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار ، خدمات تورها ، فکس و کپی ،دستگاه خودپرداز ، خدمات تهیه بلیط ، امکانات اتاق VIP، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، بار ، اتاقهای ضد صدا و گرمایش و... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل کرون پلازا مسکو روسیه

یکی از مشهور ترین و شیک ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرون پلازا مسکو روسیه است. هتل کرون پلازا مسکو روسیهدارای ۷۲۴ اتاق بزرگ و کوچک که به صورت 7 نوع چیده شده است. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و سالن بدن سازی فراهم کرده است تا مسافران اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. هتل کرون پلازا مسکو روسیه به مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه مشکلی برای حمل و نقل ندارند.

امکانات هتل کرون پلازا مسکو روسیه: 

پارکینگ, رستوران هایی نظیر Dorchester و رستوران Real Food، غذاهای اروپایی، محلی و غذای مخصوص سرآشپز برای تور روسیه, سونا,  اینترنت وای فای, سالن بدن سازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه جزء یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره روسیه است که در یکی از برج های افسانه ای مسکو و در کنار باغ حلقه و در یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه راه آهن و دروازه اصلی مسکو به سنت پترزبورگ قرار گرفته است. هتل هیلتون گرند مسکو روسیه دارای اتاق های شیک و مدرن با امکانات خوب و عالی در اختیار مسافران تتور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر سرپوشیده و گرم ,  سونای خشک و سالن تناسب اندام فراهم کرده است تا مسافران از استراحت خود لذت ببرند. رستوران هتل هیلتون گرند مسکو روسیه دارای انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل هیلتون گرند مسکو روسیه:

استخر سرپوشیده, سونا, سالن بدن سازی برای مسافران تور روسیه, کافی شاگ, رستوران, اینترنت, ترانسفر, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه می باشد که در آلیمپییسکیی پراسپکت، شماره ۱۸/۱ قرار گرفته است. هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه دارای ۴۷۵ اتاق و سوئیت تمیز وشیک را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد. اتاق ها و سوئیت های هتل رنسانس مسکو روسیه دارای طراحی کلاسیک با مبلمانی مجلل بوده و مجهز به تلویزیون LCD و حمام لوکس مرمرین می باشند و در مقابل هیپودرام مرکزی مسکو روسیه و در ۵ کیلومتری شمال مرکز شهر مسکو روسیه قرار گرفته است. مسافران تور روسیه می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را شپری کنند.

امکانات هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه:

اتاق‌های جلسه, سالن کنفرانس, سالن سینما, رستوران با غذاهای متنوع سوشی، سالاد برای تور روسیه, کافه, استخر سرپوشیده، وان آب گرم, اتاق بخار, سالن ورزشی و .... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه اردیبهشت 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 



تعداد بازدید از این مطلب: 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود